vineri, 5 septembrie 2014

Supa crema de linte

Niciodata nu mi-au placut ciorbele, supele, zemurile in general. Doream ceva cu consistenta, cu textura, sa simt ca mananc ceva, nu ca beau ceva. Cum imi cumparasem linte de curand si nu stiam cam ce sa fac cu ea, m-a lovit inspiratia sa o fac supa...insa tot nu ma atragea ideea de "zeama', asa ca, in final a iesit supa crema, pe care o ador. Este foarte fina, cremoasa, delicioasa, mai ales cu aromele de la condimente. Imi place si ca e foarte satioasa, ceea ce conteaza mult cand esti la dieta :).

Supa crema de linte

250 gr linte
2 cepe
Apa – 2 litri
Sare roz de Himalaya (sau orice altfel de sare)
Condimente: boia dulce, turmeric, busuioc maruntit, maghiran maruntit, menta uscata – dupa gust (eu cand pun, pun, nu ma joc J)
4 catei de usturoi
Ulei de masline

Am fiert lintea si cepele in apa cu sare (cam 20 minute), apoi am pasat, am adaugat condimentele, am completat cu apa pana am obtinut consistenta dorita si am mai fiert putin (cam 10 minute).
Apoi am stins focul, am adaugat usturoiul pisat si 3 linguri de ulei de masline.
Au iesit cam 6 portii destul de mari.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.