vineri, 5 septembrie 2014

Jurnal 4.09.2014

Pentru ca mai multe prietene m-au intrebat ce mananc si ce exercitii fac m-am hotarat sa postez (pe masura ce-mi permite timpul) meniurile mele, precum si programul de exercitii fizice.
Voi posta meniul si programul de antrenament din ziua anterioara, deoarece e posibil ca in ziua in curs sa intervina ceva care sa ma deraieze de la ceea ce mi-am propus initial sau sa-mi schimb meniul pe motiv ca…nu am mai avut chef sa mananc ce-mi propusesem.
Daca voi avea abateri de la dieta, le voi trece si pe acelea, numai ca le voi sublinia cu rosu. Abaterile “mici”, oarecum permise, le voi sublinia cu portocaliu.
Cu galben voi sublinia linkurile catre retete (daca am apucat sa le postez).

Asa ca, meniul meu de ieri:

Mic dejun – la mine e destul de mic, aproape in fiecare zi, caci eu pana acum putin timp nu obisnuiam sa il servesc delc. Si cum lucrez la corectarea greselilor alimentare pe care le faceam in trecut, m-am decis sa mananc ceva, orice, dimineata, ca sa nu am stomacul gol.
Am mancat 5 prune si 1 piersica
Pranz: supa crema de linte - un castron mare, mancare de fasole verde, o felie de paine "grau intreg"
Post antrenament: un shake proteic 

Antrenament:
Am lucrat bratele, mai exact grupa de tricepsi:
-        -  extensia bratelor la cablu
-        -  extensii cu gantera deasupra capului din picioare si stand pe banca
-         - extensii pentru tricepsi cu gantera din aplecat la banca
Am completat antrenamentul cu 25 minute de cardio, la aparatul Precor Crosstraining, o “jucarica” care imi place foarte mult. Are 8 tipuri de antrenament, eu am facut ieri pe nivelul 3 si anume cross timp de 20 minute si 5 minute pe functia “slow down”.
Am incheiat antrenamentul cu 2 serii a cate 25 de repetari abdomene la banca inclinata.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.