joi, 4 septembrie 2014

Cum am slabit sau de la stadiul de Euglena Verde la ceea ce sunt ACUM

Intr-o postare anterioara am povestit ce m-a determinat sa incep sa slabesc. Spun voit “sa incep”, caci povestea mea cu slabitul inca se deruleaza si pentru ca acesta este si va fi modul meu de viata: o dieta echilibrata, sport si optimism.
La momentul respectiv nu aveam curaj sa postez poze personale, inca ma mai lupt cu frustrarile si starea de jena ca aratam in halul ala. 
Insa, povesteaMishei si curajul ei de a o face publica pe acest blog, mi-a dat “aripi”, m-a motivat sa ingrop frustrarile si sa pun cateva poze cu evolutia mea de cand am inceput dieta, din 2012 pana in prezent.

Nu am sa repet povestea mea, voi lasa pozele sa vorbeasca.



In iunie 2012 am inceput dieta Montignac. Aveam 75 kilograme la data inceperii. Prima luna nu am slabit DELOC, nici macar un gram si asta ma frustra maxim! Dar am insistat sa cred ca voi reusi...
Asa aratam atunci si eram tare nefericita. Si in ziua de azi simt o strangere de inima cand vad pozele astea. Am vrut de multe ori sa le sterg, insa le-am pastrat ca sa-mi aduca aminte cum am fost si ca sa ma motiveze atunci cand sunt tentata sa "derapez".




In iunie 2013 aveam 60 kg, deci scapasem de 15 kg si eram destul de incantata. Tinusem numai dieta, destul de strict, cu mici abateri. Aratam bine, insa imi doream mai mult...imi doream (si inca imi mai doresc) un corp atletic, definit, armonios.



Din august 2013 pana in prezent am continuat cu dieta, dar am adaugat si sport
Sportul mi-a adus inapoi cateva kilograme, era si normal, caci mi-a crescut masa musculara, pana atunci inexistenta, m-a ajutat la tonifiere, insa clar, mai am mult de muncit pana la rezultatele mult visate. Cum mi-a afectat viata sportul, am detaliat aici.

In iulie 2014, aveam 64 kg si aratam asa:




Mai am mult pana imi voi atinge tinta, sunt constienta ca voi avea mult de muncit pentru asta, insa nu ma grabesc. Cum m-am ingrasat timp de 10 ani, cu siguranta imi voi acorda 3-4 ani pentru a slabi si a ajunge la forma de dinainte, chiar mai buna sper, caci inainte eram numai slaba, nu si tonifiata, inainte mancam prost, nu sanatos ca acum, inainte eram lesinata, nu energica ca acum...

Sper ca postarea mea v-a motivat astfel incat sa decideti sa schimbati in bine viata voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.