vineri, 5 septembrie 2014

Shake proteic

Dupa antrenament trebuie sa-mi hranesc corpul si muschii, pentru a nu intra in procesul de catabolism (adica muschiul lucrat isi ia proteina din alt muschi, apare un fenomen de "canibalizare"). Cum nu-mi vine sa mananc 1 kg de carne sau cine stie ce alta sursa proteica la ora aia (eu ma antrenez seara tarziu), am optat pentru bauturi proteice (in diferite variante). Acum mi-am facut o bautura delicioasa, o bunatate, care e un soi de "premiu" post antrenament :)

Shake proteic cu afine

Ingrediente:
- 200 ml lapte degresat
- 20 picaturi de stevia 
- ½ masura de cazeinat de calciu (e un fel de lapte praf, din care s-a eliminat zerul - zerul influenteaza secretia de insulina) 
- 2 linguri de afine facute pasta (am ales afinele pentru ca in dieta Montignac sunt admise numai fructele de padure proaspete in amestec cu proteine/grasimi).

Am pasat bine toate componentele si tadada! Iata rezultatul:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.