vineri, 5 septembrie 2014

Piept de pui spicy


Am fost la film cu prietenii mei. Am vazut "Razboi in bucatarie" ("The Hundred Foot Journey" - vezi trailerul de mai sus) si nu am mai avut liniste si pace pana nu am facut ceva ce semana cu ce faceau cei din film sau macar asa imi imaginam eu :)). Creierasul meu pofticios a fost foarte incantat de rezultat:

Piept de pui spicy

Ingrediente: 
Un piept de pui
Condimente: turmeric, curry, boia dulce, praf de usturoi, rozmarin macinat, piper macinat, cardamom – dupa gust si pofta J
Putina sare
Un pahar de vin alb demisec sau sec
1 lingura de zeama de lamaie
1 lingura ulei de masline

Se taie pieptul de pui in fasii subtiri cam de 2 cm latime. Se face un amestec din restul de ingrediente si se adauga puiul, apoi se lasa cel putin 30 minute ca sa traga aromele.
Se pun intr-o tigaie de teflon cu capac, la foc mic si se lasa la inabusit pana e patruns puiul. Apoi se ia capacul si se lasa pana se evapora sosul, dar nu de tot.

Mi-au iesit 6 portii, insa eu consum destul de putina carne, asa ca va orientati la cantitati dupa cat mancati voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.