luni, 1 septembrie 2014

Impresii Crema ELMIPLANT CELLUFIGHT

Impresii Crema ELMIPLANT CELLUFIGHT pentru masaj anticelulita 200ml

Ca tot omul, pardon, ca toata femeia preocupata de aspectul ei fizic, am zis sa completez dieta si sportul si cu putin ajutor din afara. Asa ca, m-am pus pe cautat crema anticelulitica care sa si faca ceva concret, nu doar sa promita. Sa fim realisti, nu o sa te poti imbuiba cu burgeri si apoi sa speri in minuni, sa visezi ca te dai cu o crema si imediat vei slabi ca prin vis. Asa ca, inarmata cu o oarecare doza de scepticism, mi-am luat crema Cellufight de la Elmiplant.



Ce promit producatorii ei?
Indicatii: Avand in compozitie alge marine, guarana, ulei de masline, ulei de piper negru, crema anticelulitica este o crema puternic reductoare care actioneaza direct pe zonele afectate de celulita. Are la baza efectul termoactiv care determina activarea circulatiei manifestata prin inrosirea si incazirea zonelor unde este aplicata. Pielea va deveni mai ferma si se va diminua aspectul de coaja de portocala.
Efect:
- circumferinta coapsei este redusa cu 1 cm dupa 1 luna de utilizare (rezultat mediu, testat clinic pe 18 femei)
- reduce vizibil aspectul de coaja de portocala, 83%, dupa 2 luni de utilizare (testat pe 18 femei)
- actioneaza in profunzime, incalzeste pielea, stimuleaza circulatia
- imbunatateste elasticitatea si fermitatea pielii
- contine un cocktail de ingrediente anticelulitice (alge marine, guarana, uleiuri esentiale, vitamine si piper negru) care actioneaza local
- restabileste textura pielii afectate de celulita
- are o actiune de incalzire a pielii cu rol in stimularea circulatiei si in arderea grasimilor
- pielea este mai elastica

Ce mi-a placut la ea:
- intra usor in piele, nu este lipicioasa.
- FRIGE! Dar frige, nu gluma! Pielea se inroseste zdravan si se mentine efectul cam 15-20 minute. Initial mi s-a parut neplacuta senzatia, apoi m-am obisnuit si am inceput sa o apreciez, mi-am dat seama ca e de …bine, ca stimuleza micro-circulatia.
- pielea a devenit fina, ferma, deci efectul asta clar, l-a bifat.
- celulita s-a redus vizibil, la fel si aspectul de coaja de portocala, dar repet, sunt ferm convinsa ca la asta au contribuit dieta, sportul si hidratarea.
- alt plus este ca nu contine parabeni.
- are 200 ml, am folosit-o 1 luna si jumatate si inca mai am in tub.
- pretul este ok, situat undeva intre 20 si 25 lei, depinde de unde o procurati.
- este romaneasca si imi place sa sustin producatorii romani.

Acum, ca m-am obsinuit sa ma friga peste tot, categoric o voi mai cumpara, ramane numarul 1 in topul preferintelor mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.