sâmbătă, 30 august 2014

Briose aperitiv – FAZA I

Aveti pofta de un aperitiv delicios? Sau de niste briose tocmai bune de luat la pachet la serviciu? Sau ca alternativa pentru gustarea de la scoala?
Mie-mi place sa le mananc la micul dejun, cu o cana de kefir.



Igrediente:

-3 oua,
-300 ml kefir
-1 lingura de ulei de masline
-14 liguri de faina monti (faina integrala amestecata cu tarte in proportie de 50:50). Am folosit faina integrala de grau si tarate de ovaz Pirifan (de la Kaufland)
-1 lingurita de praf de copt
-condimente: putin piper, boia dulce, turmeric, busuioc.

-legume
-50 g branza si/sau cascaval.

Ingredientele marcate cu galben de mai sus se amesteca cu mixerul.
Se adauga legume: ardei copt, ciuperci, 1 ceapa rosie taiate bucatele. Acestea se calesc in putin ulei de masline si se incorporeza in amestecul de mai sus.
Se mai adauga cele 50 grame de branza sau cascaval taiat cubulete (sau ambele, cum am pus eu).
Se toarna in forme de briose si se da la cuptor, pe foc mic-mediu, cam 20 minute.

Mi-au iesit 16 briosele gustoase.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.