marți, 16 septembrie 2014

Budinca de dovlecei:

Iar pe fuga, asa ca am facut rapid si usor o budinca de dovlecei, delicioasa, perfecta pentru dieta Montignac.



Ingrediente:
-          2-3 dovlecei (600 gr in total)
-          3 oua
-          100 gr telemea de oaie
-          250 gr branza de vaci bine scursa
-          300 gr smantana
-          100 gr kefir (eu iau marca Pilos, de la LIDL)
-          Mirodenii: turmeric, sumac, boia dulce, usturoi granulat
-          3 lingurite de sos Pesto (eu iau de la LIDL)
-          Putina sare

Se spala dovleceii si se curata coaja, se taie in rondele de 1 cm grosime.
Se mixeaza telemeaua, ouale, branza de vaci, kefirul si smantana, apoi se adauga mirodeniile, sosul Pesto si sarea, dupa gust.
Intr-o tava de yena se pune hartie de copt sau cum am eu o folie de teflon. Se toarna un strat subtire de compozitie, apoi se pune un strat de dovlecei, iar un strat de compozitie si tot asa, pana terminam cu un strat de compozitie.

Se baga tava la cuptor, la foc mic, aproximativ 30 de minute, pana se fac dovleceii si compozitia de deasupra capata o crusta frumoasa.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.