luni, 25 august 2014

Sportul meu cel de toate zilele

Programul meu actual consta in 60-90 minute pe zi, 6 zile pe saptamana, o zi de refacere. Nu lucrez 2 zile la rand aceeasi grupa musculara, fac mereu incalzire pentru muschi si articulatii inainte de antrenamentul propriu-zis.
Dupa antrenament fac zilnic cate 100 de abdomene (4 serii a cate 25 de repetari) si 20 de minute de cardio.

Sursa foto: www.moinid.com

Programul meu de antrenament arata asa:

Ziua 1: bicepsi + abdomene si cardio
A 2 a zi: tricepsi + abdomene si cardio
A 3 a zi: picioare + abdomene si cardio
A 4 a zi: piept + abdomene si cardio
A 5 a zi: spate si lombari + abdomene si cardio
A 6 a zi: picioare, fesieri + abdomene si cardio
A 7 a zi: pauza

Mananc cam cu 2 ore inainte de antrenament. Am grija sa fie o masa satioasa, sa contina carbohidrati buni cu eliberare lenta, care sa-mi asigure energie pe durata antrenamentului. La inceput, din dorinta de a slabi cat mai mult, mancam mai putin si mai slab calitativ, evitam carbohidratii. Am facut de cateva ori hipoglicemii destul de serioase, drept care am adoptat alta strategie. Am inceput sa mananc mai bine inainte si la sala imi iau cateva gustari (caju, migdale, caise uscate, smochine). Daca simt ca ma lasa energia, iau o gustare mica si in felul asta evit criza.
In timpul antrenamentului beau cam 1 litru de apa pentru a nu ma deshidrata si pentru a-mi ajuta incheieturile sa fie lubrifiate.
Dupa antrenament beau un shake proteic, pentru a nu permite muschilor sa intre in catabolism. Beau un amestec de: lapte slab sau kefir 250 ml, 1 masura de cazeinat de calciu, 15 picaturi stevia, 1 lingurita de scortisoara si/sau cacao. Le amestec bine cu mixerul si rezulta o bautura delicioasa, tocmai buna sa ma ajute sa construiesc muschii pentru care am muncit o ora si jumatate.
De ce cazeinat de calciu? Pentru ca ofera o eliberere lenta a proteinelor in organism si pentru ca-mi hraneste muschiul in perioada de repaus si astfel nu intervine starea de catabolism muscular (distrugerea muschiului). De ce nu proteina de zer, care e mai benefica in cazul culturistilor? Pentru ca asimilarea ei se face cu eliberare de insulina si eu, prin dieta mea, asta evit.
O mare greseala este sa nu aduci aport proteic dupa antrenament, dar despre asta voi detalia in alta postare.

Deoarece ma antrenez seara, evit sa mananc altceva. Daca imi este foarte foame, mananc un fruct sau o salata usoara. In general nu mi se intampla sa-mi fie foame, deoarece am o masa satioasa inainte de antrenament.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.