marți, 26 august 2014

Eu + Sport = LOVE

Cum m-a influentat mersul la sala timp de 1 an (pana in acest moment)?

  1. Mi-am facut o rutina, am invatat sa-mi organizez timpul astfel incat sala sa fie zilnic in programul meu. Sunt si situatii cand “pierd” antrenamentul si ma bucur ca simt asta ca o pierdere.
  2. Am mai multa energie, de cele mai multe ori, dupa sala simt ca sunt in stare sa dau ture de stadion.
  3. Mi-a crescut rezistenta la efort. Pot sa urc 10 etaje fara sa simt ca-mi dau duhul.
  4. Mi-a crescut forta musculara.Pot sa car 2 bidoane de apa plata de 5 litri fiecare, fara sa simt ca ma dezintegrez J. Le-am dus chiar si in aceeasi mana :P
  5. Imi mentine corpul in forma. Clar, este o diferenta enorma intre fermitatea corpului de acum si cel de acum 1 an…chiar si decat cel de acum 10 ani! Se vad muschii definiti, chiar daca mai e de sculptat la ei si de inlaturat stratul adipos. Se vad rotunjimi placute, altfel decat cele de slaninuta, s-a redus enorm celulita si pielea nu mare aspect de coaja de portocala.
  6. Imi mentie mintea in forma si da stare de bucurie…de multe ori zambesc nemotivat. Un singur cuvant e responsabil de asta: ENDORFINE !!!!!!
  7. Imi reduce stresul. Am zile in care fac ca un leu in cusca, la sala imi vars naduful pe aparate si ma intorc acasa mult mai calma.
    Sursa foto: www.tonedandfit.net

  1. Mi s-a imbunatatit sistemul imunitar. Nu am mai racit de 1 an, eu care bifam cam 3-4 raceli usoare anual si 1-2 bolesnite serioase, cu febra, zacut si antibiotice.
  2. Imi da incredere in mine. Ma simt cea mai Super Wonder Woman cand sunt in sala si cand vad ce pot sa fac cu manutele astea doua J. Efectiv imi cresc aripi ca dupa Red Bull si simt ca pot muta muntii din loc.
  3.  A intarit relatia cu sotul meu. E minunat sa-l am antrenor, ii simt suportul si ca la Oscar incep cu multumirile si cu :”fara tine nu as fi reusit, dragul meu!”. Lasand gluma, ma simt mult mai legata de el, simt ca vorbim cumva aceeasi limba, ca avem interese si bucurii comune, ca suntem pe aceeasi planeta. Normal ca toata asta se reflecta si in …restul relatiei J
  4. Mi-a indreptat postura corporala. Nu mai am umerii cazuti, spatele aplecat, aspect de om impovarat.
  5. Nu ma mai doare spatele dupa orele nesfarsite de lucrul in fata calculatorului! Exercitiile pentru lombari sunt efectiv un balsam pentru spatele meu! Le iubesc!
  6. Mi-am reglat tensiunea. O aveam scazuta, de aici si senzatia aia de plutire si ameteala. Acum functionez la cote maxime.
  7. Sunt exemplu pozitiv pentru copiii mei. I-am luat si pe ei cu mine la sala uneori, le place si ii face sa simta ca fac ceva special, important si ca lucram in echipa.
  8. Nu ma mai plang din orice. Am devenit mai rezistenta la durere, am invatat chiar sa apreciez febra musculara, sa o vad ca o incununare e efortului, inseamna ca am lucrat eficient J. Nu am sa afirm ca ma si bucur de ea, insa o respect si o accept.
                                           Sursa poza: www.wikipedia.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.