marți, 9 septembrie 2014

Jurnal 8 si 9.09.2014 - zile in stadiul de Euglena Verde :(

Din pacate am avut 2 zile epuizante cu alergatura si putina odihna, incat seara am fost efectiv lesinata, asa ca am decis ca mai bine nu ma duc la sala. Nu as fi reusit sa lucrez eficient, m-as fi epuizat si mai mult si nici nu mi-ar fi placut, iar daca nu-mi place ceva, mai bine lipsa.

Nici sa imi prepar cine stie ce meniuri nu am avut timp, am mancat pe fuga si pe apucate, dar...apar si situatii d-asta si trebuie sa le fac fata.



Meniul din 8.09: 

- mic dejun - o banana mancata in timp ce fugeam prin oras sa rezolv problemele (abatere asumata)
- pranz - ciorba de legume, salata de vara, prajitura cu prune
- cina - o cana de kefir, o portie de mancare de fasole verde

Meniul din 9.09:

- mic dejun - 3 piersici
- gustare - 4 smochine uscate.
- pranz-cina (din lipsa de timp am mancat la ora 17) - ciorba de legume, salata de fasole verde cu usturoi, legume la cuptor, gratinate
- gustare - 3 patratele de ciocolata amaruie

Acum sper sa termin ce am de facut cat mai repede si sa ma culc, ca mor de somn :) si sa ma incarc cu energie pentru maine, sa recuperez ce am ratat azi si ieri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.