vineri, 12 septembrie 2014

Jurnal 10.09.2014 - Restart day

Iar am avut o zi grea, insa m-am mobilizat si am reusit sa ajung la sala, mai mult de teama sa nu imi ies din ritm si sa incep sa ma complac in starea de oboseala care ma cuprinde seara.
Asa ca, am acceptat invitatia facuta de sotul meu, sa mergem sa ridicam impreuna niste greutati...ca la sala si-n viata, impreuna le ducem pe toate. Parca e mai usor in doi :).



Meniu:
Mic dejun: 3 nectarine
Pranz: ciorba de legume cu bors, salata de rosii cu branza
Gustare: 2 patratele de ciocolata amaruie
Cina: legume gratinate si salata de fasole verde cu usturoi

Antrenament:
Am lucrat bratele, mai exact grupa de bicepsi
-                  -         flexii cu ganterele pentru bicepsi
Am completat antrenamentul cu 25 minute de cardio, la aparatul Precor Crosstraining,  nivelul 3 si anume cross timp de 20 minute si 5 minute pe functia “slow down”.
Am incheiat antrenamentul cu 4 serii a cate 25 de repetari abdomene la banca inclinata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.