miercuri, 20 august 2014

Nu uita sa fii extraordinar!

Hello! Wake up and live!



As incepe prin a te ruga sa incepi sa-ti traiesti viata, sa-ti visezi visele, sa-ti realizezi dorintele.
Eu am inceput inca de acum 2 ani, cand brusc m-am trezit si am inceput sa-mi traiesc viata. Nici pana atunci nu am fost moarta, insa o mare perioada de timp am … vegetat. Nu-s nemultumita de mine, insa simt ca merit mai mult. Ma iubesc mult prea mult, asa ca voi munci, voi lupta sa-mi ofer ce e mai bun pentru mine. De ce? Pentru ca eu cred in fericire si stiu ca e posibil sa o traiesc chiar eu, incepand chiar de acum si voi fi exact ca ceea ce-mi doresc sa fiu.



Tu? Tu ce vei face pentru tine?  Vei lupta pentru visele tale? Eu stiu ca da! Pentru ca meriti, pentru ca esti un om fantastic!
De ce sa-ti traiesti viata printre regrete si frustrari? De ce sa suferi si sa nu te bucuri de tine?
Sa recunoastem, ai ajuns la mine, pe aceasta pagina, pentru ca ai cautat un mod de a scapa de problemele tale. Vrei sa slabesti, vrei sa traiesti sanatos, vrei sa te bucuri de viata!
Aici esti intre prieteni, te invit sa sorbim o ceasca de cafea aburinda, sa savuram o patratica de ciocolata (o, daaaa, ciocolata!!! Nu te mira! E posibil, doar ca te voi invata la momentul potrivit cum sta treaba cu ciocolata, nu asa…din primaJ)
Asadar, draga mea sau dragul meu prieten, te mai astept, sa mai stam la o sueta si…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.