joi, 18 septembrie 2014

Impresii Sampon Sebum Control - Gerovital Plant Tratament

Incep prin a va spune ca sunt o mare consumatoare a produselor Gerovital si Farmec si pana acum am avut numai experiente pozitive.

Deoarece am un par si un scalp cu probleme si anume: dermatita seboreica cu toata suita de belele: matreata, scalp iritat, prurit, am zis sa incerc si acest sampon, despre care am auzit numai de bine.
                                             sursa foto: www.farmec.ro

Producatorii lui promit asta:
"Părul gras constituie o problemă pentru foarte multe persoane. Din cauza secreţiei excesive de sebum, părul pare a fi permanent murdar, neîngrijit şi lipsit de strălucire. Îngrijirea părului gras este, aşadar, o sarcină cotidiană care necesită nu doar timp, ci şi foarte multă atenţie.
Având un pH fiziologic, şamponul asigură o degresare blândă a părului. Reţeta şamponului se bazează pe Sebaryl - un complex obţinut prin biotehnologii avansate, care reglează activitatea glandelor sebacee şi astfel se reduce hiper-secreţia de sebum.
Se recomandă utilizarea lui sistematică, prin şamponare de două ori, o dată la 4-5 zile.
Folosind şamponul împreună cu fluidul Sebum Control se va observa îmbunătăţirea aspectului părului gras, reducând frecvenţa spălărilor cauzate de aspectul „murdar” al părului."

Parerea mea:
Crezand ca e salvarea parului meu am fugit la primul magazin si mi l-am cumparat, fiind nerabdatoare sa-l folosesc. Pretul a fost ok, in jur de 12 lei pt 200 ml.
M-am spalat o data si…stupoare! Parul meu care este dificil, adica e aspru, sarmos, greu de descurcat, rebel, cu suvite care stau ca si electrocutate a devenit si mai rau si neascultator! Aratam ca o sperietoare in lanul de grau…In fine, am zis sa trec peste aspectul asta, ca e un sampon care degreseaza si poate e cumva normal efectul acesta. 
Prima zi a fost cum a fost, insa din a 2 a zi a inceput cosmarul. Parul meu arata de parca il unsesem cu untura, era gras, pleostit, iar scalpul se umpluse de coji gigantice si aveam senzatia ca imi ia foc. Ma manca si ma ustura de nu mai stiam ce sa-i fac. M-am gandit ca din cauza efortului facut la sala, ca am transpirat, ca s-a reactivat dermatita pe care cat de cat o tineam sub control inainte…
I-am mai dat o sansa si m-am mai spalat o data cu el…si pe fiica-mea, care are si ea un inceput de dermatita, ca e la pubertate si din cauze hormonale parul si tenul ei au inceput sa o ia razna…
Greseala mea! Dupa fix 2 zile au inceput iar usturimile si mancarimile, pielea capului rosie si inflamata, plina de coji…Si la pustoaica mea la fel…
L-am aruncat intr-un sertar in baie si am uitat de el, am fugit la farmacie si ne-am luat samponul care ne face noua bine si anume Vichy Dercos Sampon Antimatreata Par Normal si Gras.
Dupa vreo luna, l-am gasit in sertar pe cel de la Gerovital si am zis sa il mai incerc, pentru ultima data, daca la fel se va intampla…din nefericire, iar am avut aceleasi probleme, asa ca, de data asta destinatia lui a fost la gunoi.

Asa ca, nu-i de mine acest sampon, imi pare rau ca m-a dezamagit, voi lua celelalte produse cu care ma impac, chiar daca pretul inclina in favoarea acestuia.
Acum, citind si impresiile altora, postate pe siteul celor de la Farmec, vad ca nu am ost singura care a avut aceste reactii...
Clar, NU il recomand! Poate ca sunt persoane care s-au "inteles" cu el, pentru mine a fost o experienta nefericita, pe care nu o voi mai repeta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introduceti comentariul dvs.