duminică, 7 septembrie 2014

Jurnal 6.09.2014 sau Ziua Judecatii (de Apoi ?!?) :)

Meniu:

Mic dejun –  3 nectarine
Pranz: piept de pui Valdostana si salata de rosii
Gustare: 1 nectarina
Cina: salata de rosii cu branza si crema spuma de afine

Antrenament:
A fost ziua cea mai grea de antrenament, ziua de picioare si fesieri, celebra “LEG DAY” J…cine a experimentat-o stie despre ce vorbesc :P... dar a mers bine, ca am tras un pui de somn dupa amiaza J, asa ca am bagat un antrenament in forta, de 2 ore.



Este o zi cu exercitii grele, extrem de obositoare, insa din punctul meu de vedere sunt cele mai eficiente exercitii. Urmatoarele zile te dor toate cele, de-ti vine sa alergi fara tinta, insa nu mai ai cum, ca te rupe febra musculara. Sunt in ziua de dupa "Leg day" si am supravietuit fara sa cad lata :). Chiar am  putut sa ma si deplasez! Glumesc...cu toate ca a fost greu, nu a fost asa cumplit ca alte dati. Nu are sens sa va mint ca o sa va simtiti ca si cum ati avea aripioare si veti zburda fericiti. E ziua care descurajeaza pe toti incepatorii in ale fitness-ului, insa, cu timpul, veti incepe sa o apreciati, pentru ca efectele se vad repede si sunt fantastice!
La ce ajuta? La asta:


Eu zic ca merita efortul si...e doar o singura data pe saptamana! Bine, daca sunteti masochisti, puteti face si de 2 ori :)), insa fiind o grupa mare de muschi, foarte consumatoare (atat de grasime, dar si de proteine), ar fi bine sa va limitati la un singur antrenament.

Antrenamentul meu a fost asa:

- impins la presa orizontala – 5 serii (1 – 25 repetari cu greutate mica, 2 – 20 repetari cu greutate mai mare,  3 – 15 repetari cu greutate si mai mare, 4 – 20 repetari cu greutate mare)
    


-        -  flexia picioarelor la aparat: 4 serii (1 – 25 repetari cu greutate mica, 2 – 20 repetari cu greutate mai mare,  3 – 15 repetari cu greutate si mai mare, 4 – 20 repetari cu greutate mare)


-       -  apropierea picioarelor la aparat:  5 serii (1 – 25 repetari cu greutate mica, 2 – 20 repetari cu greutate mai mare,  3 – 15 repetari cu greutate si mai mare, 4 – 20 repetari cu greutate mare)




-         - departarea picioarelor la aparat: 4 serii (1 – 25 repetari cu greutate mica, 2 – 20 repetari cu greutate mai mare,  3 – 15 repetari cu greutate si mai mare, 4 – 20 repetari cu greutate mare) 




-        -  genuflexiuni cu kettlebell de 8 kg - 4 serii a cate 25 de repetari. Este exercitiul care ma oboseste cel mai mult. Eu nu prea transpir la sala...eee, dupa exercitiul asta imi simt pulsul in cap si curg apele pe mine.




- - extensii picioare la aparatul Precor – total hip - 4 serii pentru fiecare picior (1 si 2 – 25 repetari cu greutate mica, 3 si 4 – 20 repetari cu greutate mai mare)




Am incheiat in forta cu 20 minute cardio la minunea aia de Precor CrossTraining. A fost o zi plina...




Un comentariu:

Introduceti comentariul dvs.